Interactief reclamebord shockeert metroreiziger


Afgelopen zomer waren we erg onder de indruk van de sterke reclame van een Zweeds shampoomerk, waarin een tram het kapsel van een vrouw op een reclameposter in de war bracht. Een reclame die je vooral aan het lachen maakt. Het Zweedse Kankerfonds gebruikte dezelfde techniek, maar maakte er een iets andere versie van. De glimlach die de reclame je in eerste instantie geeft, verandert niet veel later in een brok in je keel.
Orginele bericht: www.froot.nl



Privacybeleid en cookies

Jouw privacy is belangrijk voor ons en daarom willen we je informeren over ons privacybeleid. Om je meer transparante en duidelijke informatie te geven over hoe wij je persoonlijke gegevens verwerken, kun je hier ons privacybeleid lezen.

Door op ''akkoord'' te klikken accepteer je ons privacybeleid.

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in jouw browser en voert functies uit zoals het herkennen van je wanneer je terugkeert naar onze website en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de website je het meest interessant en nuttig vindt.

Je kunt al jouw cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.